טקילה רוסטר רוחו

favorite_border

טקילה רוסטר רוחו מיוצרת בלב העיר טקילה אשר בחבל חליסקו שבמקסיקו, איזור זה נמצא למרגלות הר געש עתיק.
למזקקה יש גישה למערכת מים וולקנית ייחודית, שממנה לוקחים את המים הטהורים ביותר לייצור הטקילה המופלאה
שלה. 80% מהאנרגיה הדרושה לכל תהליכי המזקקה מופקת מהשמש, ובעתיד הקרוב המזקקה תגיע גם ל 100% , ובכך תכנס למעגל מצומצם מאוד של מזקקות אשר מתקיימות בזכות עצמן. הטקילה מיוצרת מ 100% אגבה כחולה אשר גדלה באזור טקילה ובאזור לוס אלטוס בחליסקו. את האגבה קוצרים לא לפני שמלאו להם בין 6-7 שנים, כאשר תוחלת הסוכר בפקעת האגבה גבוהה. פקעות האגבה נקלות למשך 10 שעות, זמן ארוך יותר מהממוצע. הטקילה מיושנת בחביות עץ אלון אשר מעניקות לה ארומות וטעמים ייחודיים. תהליכים אלו יוצרים לבסוף טקילה חלקה ועדינה ויחד עם זאת עוצמתית ומורכבת בטעמיה.

רוסטר רוחו בלנקו: טבעית ולא מיושנת, עדינה וחלקה, מושלמת למרגריטות ודרינקים מבוססים טקילה.

רוסטר רוחו רפוסדו: מיושנת בין חודשיים ל6 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי שהכיל לפני קוניאק. היישון בחביות אלה מעניק לטקילה צבע ברונזה עמוק, יחד עם ארומות של ווניל, עץ ובאטרסקוצ'.

רוסטר רוחו אנייחו: מיושנת בין 12-18 חודשים בחביות קטנות מעץ אלון אמריקאי שהכיל לפני וויסקי אמריקאי, יישון ארוך  זה מעניק לטקילה טעמים עמוקים של עץ קלוי, ווניל, שוקולד ותבלינים. וסיומת ארוכה ועוצמתית.

רוסטר רוחו אנייחו אננס מעושן: הטקילה המדהימה של רוסטר רוחו אנייחו שבה השרו אננס ספרדי אדום שבושל להעצמת הטעמים. משילוב זה מתקבל משקה עוצמתי ופירותי עם ארומות של עץ, ווניל, עשן עדין ומתקתקות של אננס טרופי. השילוב המושלם.

לולאה
טקילת קא