וילה מריה אסטייט

favorite_border

היקב, מהאייקונים של התעשייה הניו-זילנדית, בוצר את ענביו בטובי אזורי הגידול של ניו זילנד, והופכם, באמצעות ייננות מופתית, ליינות אולטרא-איכותיים ביחס למחירם.

החל בסדרות הבסיס וכלה ביינות הפרימיום, יינותיו הם מופת לטרואר וליכולותיה של ניו-זילנד כיצרנית יין בכלל, וכיצרנית סוביניון בלאן ופינו נואר בפרט.

את היקב ייסד לפני 50 שנה סר ג'ורג' פיסטוניץ', שזכה בתואר האבירות שלו על תרומתו בתחום היין. ב-2011 זכה סר ג'ורג' בפרס היוקרתי של IWC על מפעל חיים.

ב-1961 הייתה תעשיית היין הניו זילנדית בחיתוליה. פיסטוניץ', צעיר ונלהב, חכר מאביו 50 דונם של כרמים. במו ידיו בנה יקב מפואר ובעשור הראשון לקיומו עבד בו כמעט בגפו. התמדה וחוסר התפשרות על מצויינות הפכו את יקב וילה מריה לחשוב שביקבי ניו זילנד שבבעלות פרטית. את היינות שמייצרים 170 עובדיו מייצאים כיום ל-40 מדינות שונות.

ניו זילנד, מהמדינות המתקדמות בעולם בתחום השמירה על איכות הסביבה. מעטרת מפעלים מצטיינים בתחום. הפרסים החשובים ביותר שהיא מעניקה הוענקו כמה פעמים ליקב וילה מריה על-ידי המשרד הניו-זילנדי לאיכות הסביבה, וגורמים אחרים. בווילה מריה אומרים, כי התשוקה לשמור על הסביבה קשורה קשר אמיץ להיות היקב משפחתי: דווקא בשל כך, מתחזק הרצון להשאיר לדורות הבאים סביבה בריאה, ירוקה, וחשוב מכל – ברת-קיימא!

לאתר הבינ"ל לחץ כאן

דלתון
מוטון קאדה