אחוזות משפחת סימינגטון

favorite_border

אחוזות משפחת סימינגטון

משפחת סימינגטון היא היצרן החשוב ביותר של יינות פורט. בבעלות המשפחה 4400 אקרים של כרמים, וכמה מבתי הפורט החשובים ביותר, ובהם בתי הפורט וור'ז (Warre’s, הבית הבריטי הוותיק ביותר) וד'אוז (Dow’s, שיינותיו, בעלי סיומת יבשה במובהק, מתאפיינים באלגנטיות רבה). ששה מבני המשפחה, הנמנים עם בני הדורות ה-12 וה-13 שלה בתקופה שבה עסקה במסחר ביינות, מנהלים כיום את עסקיה.

וור'ז – וור'ז הינו בית הפורט הבריטי הוותיק בעולם. מאז נוסד ע"י הבריטים לפני כ-300 שנה, הוא מייצר מגוון רחב של סוגי פורט, ובבעלותו מס' מותגי פורט מהחשובים בעולם, כגון האוטימה המודרני והמתוחכם, וורייר, מותג הפורט הוותיק בעולם ופורטים משנת בציר הנחשבים לאיכותיים ביינות הפורט בעולם. יין ה-LBV שלו הוא המעוטר ביותר מסוגו בהסטוריה

דאו'ז – מגדולי בתי הפורט בכל הזמנים. נוסד ב-1798 וחולש על כמה מהכרמים ההסטוריים והאיכותיים ביותר בדורו, באחוזות בונפים וסניורה דה ריביירה. מצוי בבעלות הסימינגטונים זה למעלה ממאה שנה. סגנון יינותיו יבש, מתובל ומתוחכם.

קינטא דו וזוביו – אחוזת פורט נבחרת שנוסדה על-ידי משפחת פריירה, מהחלוצות החשובות של ייננות הדורו, נחשבת ל"קינטא של כל הקינטות". היא מייצרת רק סוג אחד של פורט – פורט בציר, שהינו תמיד מעודן ועמוק.

לנגלואה שאטו
פפאפל